Julklappsshopping

...men självklart hittade jag lite till mig själv också, HEHE. Ska visa allt men jag är så lat.......

Idag är det 2 veckor kvar tills jag åker hem. Tiden går ruskigt fort! Hur dem 2 veckorna i Sundsvall kommer vara har jag ingen aning om längre. Kommer förhoppningsvis kicka ass. Ska umgås med dem jag mår bra av och inte bry mig om dem andra.

Just därför älskar jag London. Människorna jag ser på stan kommer jag nog aldrig träffa på igen. Ingen känner alla. Det finns inga "gäng". Ingen bryr sig om skitsnack. Tycker att de är otroligt avslappnande att bo här, på så sätt att ingen i princip vet vem jag är. Kollar en tjej snett på en så behöver man inte tänka "vad glor hon på, är hon min nya killes ex ex ex ex ex eller?". Bäst man passar sig då, nooooot......... Så mycket större stad, men för mig ger den ett lugn istället för stress.

Nu ska jag färga håret, göra ansiktsmask och bara ta hand om mig själv, ingen annan! Så skönt att ha sånna dagar ibland, då allt handlar om mig och om hur jag mår. Älskar känslan efteråt då man känner sig så fräsch, mmmmmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0