I väntan på John Blund

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Kanske!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Freja

3. Hur lång är du? - 1,70 tror jag!

4. Vad väger du? - Vet icke exakt! Återkommer!

5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Dream House... tror jag

6. Skriv hela ditt senaste sms - Ok. Jag tror inte jag hinner träffa dig före. Men de är lugnt, ta med den till Sundsvall, är hemma då du kommer

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms/BBM:a

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda

9. När såg du senast din mamma? - Ungefär 5 veckor sen

10. Icke godkänt i något ämne? - Jaaa...

11. Mvg i något? - Jajemän!


12. När vaknade du idag? - 6.30

13. Vilken är din favoritplats? - Min säng

14. Vilken plats föredrar du minst? - Tvättstugan....

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - I Sundsvall, utan man, utan barn och ett halvtaskigt jobb... Haha

17. Vad sover du i? - Trosor och en stor T-shirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

 

19. Var har du bott/bor? - Har bott i Sundsvall och bor i Fulham, London

20. Tycker du om kinamat? -  Oja!

21. Tycker du om kaffe? - Inte på en fläck, nej!

22. Vad dricker du helst till frukost? - Juice

23. Kan du spela poker? - Ja

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Ja

25. Vill du ha barn? - Självklart!

26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och tyska (pyttelite franska och fillippinska hehe)


27. Har du någonsin åkt ambulans? - Nepp

28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet

29. Vad spenderar du helst pengar på? - SHOPPING

30. Är du cool? - Dö-frän

31. Kan du rulla med tungan? - Nej?

32. Vem är den roligaste människan du känner?- Svårt... Måste nog säga Agge, hahaha

33. Vad har du för ringsignal? - We found love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0