Godnatt London för sista gången detta år

Ska upp om 5 timmar och jag är inte ett dugg trött.......... Men dock bra att jag är trött imorgon så att jag kan sova lite på flyget (FLYGRÄDD). Halv elva går flyget från Gatwick, är framme på Arlanda vid ett och vid tre går tåget som är framme vid halv åtta i Sundsvall ♥ Drar på Bite Line med dem bästa direkt då jag kommer fram! :)

Undra hur kallt det är i Sverige? Känns som om jag kommer frysa ihjäl. Eftersom jag redan packat in 10 kg i min väska så får jag ta på mig resten av kläderna, haha! Kommer se ut som en packåsna, men frysa lär jag ju inte göra! Snyggt att jag kommer måsta packa smink och massa grejer i jackan.........

Nu ska jag göra ett försök att bli trött, kommer nog bli dålig uppdatering imorgon.

SES IMORGON SUNDSVALL OCH VI SES NÄSTA ÅR LONDON ♥


EXCITED!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0