Flygrädd tjej

Insåg precis att om en vecka sitter jag på flyget på väg till Arlanda. Åh, nervis. Jag HATAR att flyga. Särskilt att landa!!!!! Jag hatar det så mycket, tänker på att vi ska störta och att jag ska dö...... Får typ alltid hjärtklappning och känner mig svimfärdig när jag flyger........ Haha. Och dessa luftgropar som blir i luften så att man gungar, ammen fy farao, ryser bara jag tänker på de...........

MEN HEM SKA JAG! Så är det bara.

Ligger bara hemma och slappar, ska göra det fram tills jag ska träffa Nicklas och Emilia, haha... Känner mig sjukt seg, somnade runt två inatt och vaknade upp sju imorse och kunde inte somna om!? Kom igen John Blund, det är ju för fanken söndag!?

Men ja, trots att jag hatar att flyga så ser jag fram emot att komma hem så hemskt mycket. Två veckor med mina bästa där hemma kommer svischa förbi. Längtar efter er ♥

Har ju dock inte lägenheten hemma som väntar på mig... Saknar den lite faktiskt. Sålde ju den när jag bestämde mig för att flytta hit till London!








Dock sålde jag inte min snygga mamma, hon finns kvar....... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0