111229

Sitter just nu hemma hos mamma ute i bushen och har en massa på hjärnan. Funderingar hit och funderingar dit... Tänk att EN ynka person kan göra en så förvirrad... Inte bara det, har massa funderingar på framtiden... Blir tokig. Men har jag överlevt förr så överlever jag nu också ;)

De senaste dagarna har jag var med Linda, Agge, Johanna och Camilla. Igår tog jag och Johanna en sjuuuuukt efterlängtad kebabtallrik på Kebab City! Åååhhh Londons kebab kan slänga sig i väggen! Idag har jag varit på Himlabadet med brorsan, Lars och min halvsyster Camilla (vi har varken samma mamma eller samma pappa...men whatever). Testade surfing och satan vad kul det var! :D Har några blåmärken och ont i benen, men det var de värt :D

Efter det där himla badet så käkade vi på Sibylla och sen gick jag och Camilla till Coffee House och tog en thai latte. Om nom nom. Tog sen bussen hem och gick två kilometer i totalt mörker hem till mamma från busshållsplatsen. Inga väglysen, ingenting... Fyfarao vad rädd jag var... Skrämde upp mig själv och fick för mig att jag hörde både björnar och älgar........ Aldrig mer.

Ikväll blir det bara mys här hemma och film med brorsan, han ville sova med mig inatt.. De tackar vi inte nej till :)
Jag på Kebab City igår... Haha, lycklig tjej

PÖZZZ HÄÄÄJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0