111212

Morrnmorrn!

Igår kväll var jag som sagt ute och åt med Nicklas och Emilia! Var på svenska restaurangen Bröderna Olsson som ligger mitt i Soho. Vitlöksrestaurang, hehe... Så kan tänka mig att jag stank vitlök efteråt, men vem bryr sig, det var sjukt gott iallafall! Ett glas vitt till det, så jag sov väldigt skönt inatt, hehe.

Idag har jag några ärenden att göra, kanske hinner jag träffa Emil en sväng också! Få lite uppdatering från hans helg. Han har tydligen haft väldans massa skoj med 40åriga damer........;) Ska ta honom i örat (vet att du läser dehär Emil, hehe).

Men nu ska jag ta en nap för jag har dödligt ont i huvudet, snälla, jag vill inte bli förkyld nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0