You're the Internet and I'm looking for a download

Lite segt när det gäller uppdatering, får klagomål från lite olika håll här......

Har faktiskt inte så mycket att skriva om, haha. Har slappat med Linda typ varenda dag, haha. Har egentligen inte gjort någonting, förutom att ätit mig tjock på godis, badat och ännu en gång blivit röd. Mest i ansiktet denna gång, haha. Förbannat snygg!

Idag var jag med mamma, Lasse och brorsan på Sörfjärden och solade och badade. Förjäkla skönt! Kom nyligen hem efter att ha varit med Petra och Linda, ovanligt va?

Dags att hoppa i säng, imorgon ska jag till mamma och käka surströmming! Nom nom! En av få som tycker om det har det visat sig ;)

Btw, jag har panik. Jag har kollat klart på alla One Tree Hill-avsnitt. VAD SKA JAG NU GÖRA PÅ KVÄLLSKVISTEN DÅ JAG ÄR ENSAM HEMMA!? Kaos. Någon som vet någon annan bra serie?!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0