Rabiosa

Rabiosa - den förbaskade låten har fastnat i huvudet på mig! Helt och hållet Linda och Nellys fel ;D

Tog en promenad till Ica med Linda förut som sagt, åsså mötte vi upp Ida på vägen :) Ikväll blir det lugna puckar tillsammans med Seth och Ryan.... HARR HARR ♥ (O.C. alltså...)

Imorgon ska jag till tandläkaren (livrädd), sen efter det ska jag umgås med pappa och sen på kvällen ska jag hänga med Linda! På torsdag får jag förhoppningsvis träffa Kikki som jag inte umgåtts med mycket alls på senaste tiden! På fredag åker mina London-babes hem :( Men som tur är flyttar jag om 3 veckor, så behöver inte sakna dem så länge :) Sen så är det tydligen Selånger marknad till helgen, nån mer än jag som har missat de TOTALT?

Ska shaka lite röv tillsammans med Shakira och Mange nu, så bajbaj!


Inga sura miner här inte! Bild från två helger sen.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0