Lördag

Då var det helg igen då och exakt tre veckor tills jag flyttar!

I onsdags åkte Petra utomlands, så jag, Linda, Ida och barnen har hängt där sen dess ;D Det var en dålig onsdag med tanke på att jag låg i tandläkarstolen, men inga hål eller nånting! Såååå skönt! Efter tandläkaren träffade jag pappa och Jane, vi åt lunch på Ming Palace och efter det åkte jag tillbaka till Petra där girlsen befann sig. Fick köra pappas bil från Timrå, kom inte längre än till Laggarberg så bara dog bilen!? Snyft. Ringde syrrans kille som bogserade oss tillbaka till pappa. Suck. Sjukt att man lyckats sovit dessa dagar, jag och Ida har delat säng och delat skräck..... Vet inte om vi bara skrämde upp oss själv eller om det faktiskt var nånting... Fyyyyy! (Jag är grymt mörkrädd)

I torsdags hängde vi bara hos Petra, tog ett glas vin och bara mådde! Igår kväll gjorde vi samma sak, på dagen var vi på Selånger marknad. Jag köpte inget särskilt, bara remmar, hehe. Idag låg jag och drog mig länge, vid två kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag hemma hos honom. Har firat honom och hans Jane som både fyller år på måndag, haha! Snart blir det väl nå käk, min mage skriker!!!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0