Längtar!

Pratade precis med mamma, den 4e september ska hon, jag och syrran dra iväg och rida islandshästar! Åååhhh, jag har verkligen varit jättesugen på att göra det så länge nu, men det har aldrig blivit av! Var ju en hästtjej förut, hade egen häst och så, medan mamma och pappa hade travhästar som var riktigt lovande :) Men nu har jag inte ridit på typ 5 år, då jag och min ex-pojkvän red på min kompis häst :) Jag skulle dock aldrig kunna ha en egen häst längre, alldeles för mycket jobb för min del. Jag beundrar verkligen dem som har egen häst och som har ork och tid till att ta hand om den! Men jag skulle inte kunna ha ett sånt ansvar då jag är lite mer en sån tjej som gillar att flänga runt lite hur jag vill ;D Vara med vänner, shoppa och festa är lite mer min filosofi! Hahaha!

Nu ska jag sticka iväg en sväng på Ica Ettan med Linda, en lagomt lång promenad för min numera väääärdelösa kondition!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0