I'm as cold as a cold wind

Har inte skrivit på några dagar, har ärligt inte orkat.

De senaste dagarna har jag umgåtts med mina bästa, som sagt så var jag med Linda i söndags. Käkade, hämtade hennes dotter så det var fullt hus.

I måndags mötte jag upp Khadije, Mariam och Mara på Birsta, kikade runt lite och sen åkte vi in till stan och spelade basket och kubb med gamla arbetskamrater. Trevligt värre!

I tisdags var jag med Khadije, Mariam och Sandra på stan. Käkade lunch på Charm, ovanligt...not. Senare på kvällen åkte jag, Khadije, Mariam, Ingrid och Henke till Sidsjön och slappade, sen blev det krubb på Max. Fick även gråta lite den dagen, helt och hållet glädjetårar. Fick reda på att min älskade vän July ska ha tvillingar!!! Dubbel lycka ♥

Igår klev vi upp tidigt, tog en promenad här i Granloholm och sen började vi röja hos mig inför flytten. Senare åkte jag hem till Petra och hängde med henne och Linda.

Just nu är jag ensam hemma, brudarna drog iväg en sväng för en stund sen. Sen blir det nog en sväng till Petra, glömde min mobilladdare där, smart! Nä, nu kurrar magen.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0