Första inlägget från nya datorn!

Jajemen, jag har köpt ny dator! Var ju tvungen att köpa en bärbar eftersom jag inte kan släpa med mig min stationära till London :) I love it!

Som sagt så var jag hos mamma igår och åt surströmming! Sen så åkte jag och Linda och hyrde filmer. Kollade på Svinalängorna, rätt hemsk film! Lyckades även hitta säsong 8 av One Tree Hill utan text, dög det med! Låg och kollade på det halva natten. Kunde inte sova, och inte blev det bättre då jag hörde massa ljud och blev livrädd. Insåg sen att det var Diesel som låg nedanför mig och sprattlade i sömnen, haha. Klev upp vid typ elva, nu sitter jag och skriver med ena handen och håller i en sovande Jamie i andra :)

Idag ska jag träffa Khadije och Mariam som är i Sverige nu för några veckor!! :) Sen vet man aldrig vad som händer :)

Nu bör jag fixa mig, men jag är för lat. Jag ser ut såhär, take it or leave it ;) Brun/röd över hela kroppen, osminkad, uppsatt hår i en miniliten tofs och myskläder... Mums.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0