Forgiveness

Jaha, då var det måndag och ny vecka igen då. Har varit en väldigt händelserik helg, minst sagt!

I lördags efter jag varit hos pappa så åkte jag till Petra och var med Linda och Ida. Igår åkte jag till Selånger marknad med mamma, syster, bror och Lasse. Köpte ingenting, känns dumt att köpa nå grejer nu när jag kommer befinna mig i shoppingens huvudstad om 3 veckor ;) Sen åkte jag och Linda till Walle och käkade tacos, såg Baksmällan 2 och chillade. Sov hemma hos honom, kom hem runt tio imorse.

Denna helg har varit riktigt omtumlande och väldigt mycket känslor har stått på spel. Jag har faktiskt varit stolt över mig själv i helgen. Jag har vågat tagit steget, jag har släppt alla spärrar och pratat. Och det har inte pratats om väder eller senaste pangpang-filmen, utan om känslomässiga saker. Jag vill inte ha något osagt med någon, så jag måste säga att de känns skönt nu. Dock finns det en sak till jag skulle vilja göra och säga. Det kommer.

Lär dig livets svåra gåta - älska, glömma och förlåta... Jag förlåter dig. Jag förlåter er.
Känns awesome att ha en av mina bästa killkompisar tillbaka i mitt liv!

Nu ska jag göra mig klar för att åka ner till stan med Sandra och Tess!

gffg
Min tatuering. Jag går min egna väg!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0