Ett jäkla spring i dessa trappor

Fy bövelen vilken dag. Har lyckas fått ihop 7 flyttkartonger med grejer och ännu har jag inte packat ett endaste klädesplagg!? Herregud, inte förrän man ska packa ner sitt liv i kartonger inser hur mycket saker man har! Tänk er hur mycket jag hade inte början då, med tanke på att jag också har kastat 6 svarta sopsäckar med grejer... Hihi.

Nu ligger jag i sängen och tvingar mig själv att vara klar med flyttningen för dagen. Har gjort så mycket och varit så uppe i varv så jag glömt bort att äta... Opps. (jaa, mamma och pappa, jag ska skärpa mig med maten) Har nyss tagit en lååååång dusch, svettades som en gris förut efter att ha älgat upp å ner från vinden och soprummet. For your information, liksom. JAG VAR JÄTTESVETTIG. Hihi.

Nu ska jag mumsa i mig mitt kvällsfika och kolla på mitt älskade O.C.


Då jag köpte denhär tavlan kunde jag aldrig ana att jag snart kommer sitta på dendär bussen typ dagligen :) Älskade London.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0