Ed Hardy i mitt hjärta

Tjolahopp

Har sovit sååååå skönt inatt, första natten som man har kunnat sovit ut sedan onsdag förra veckan, haha! Om ungefär en timme kommer mamma och hämtar mig och så åker vi hem till henne, vi ska fixa ordning i mitt rum! Flyttar ju hem till mamma, iallafall på pappret och fram till 10 september. Sen lyfter jag!!! PEPP!

Linda var nyss förbi och lämnade lite saker som jag glömde hos Petra, gick ut i shorts och linne och det var tamefan inte varmt! Är det höst nu eller!?! Åh, jag vill ha sommar året runt. Ska vara glad över att jag slipper -30 grader och meter med snö i vinter iallafall...

Jag har en del att göra, men inte tillräckligt med ork till att göra det. På torsdag ska jag träffa Kikki, vi ska leta efter 80-talskläder eftersom vi ska på 80-talsfest på lördag :) På fredag flyttar jag alla möbler till mamma, skönt att vi sen har till och med onsdag på oss att städa!

Nu ska jag göra mig iordning, dagdrömma om shopping och evig sommar!


Inte helt fel att strutta omkring i denhär nästa sommar, va?

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0