Can you feel this?

God dag. Eller nej förresten, det här är INGEN god dag!!! Mår pyton. Men men, har bara mig själv att skylla för de!

Var ut med Khadije, Mariam, Mara och några fler igår. Var först hos Erik och sen drog vi på Memento. Var inte där så länge, gick till McDonalds och fick skjuts därifrån hem. Klockan är snart tre och jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Bara legat här i sängen med datorn och sett film, Limitless. Bra film, men lite weard. Snart ska jag traska ner till Linda, blir bjuden på middag. Det gillas!

Känns härligt att två av mina allra bästa vänner är här i Sverige igen, bara i typ två veckor till, men det känns som en liten del av mig själv kom tillbaka igår. Det är en otrolig känsla att känna att man har vänner omkring sig som bryr sig om en, älskar en och som man kan prata om allt med. Ni är underbara!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0