Busy girl

Haft så sjukt mycket för mig de senaste dagarna så har inte haft tid att uppdatera! Men nu är jag själv för en gångs skull :)

8e, hängde som sagt med Kikkis och Fischer. Följde med hem till Kikkis i Holm, käkade grillat och bara myste! Drack irish coffee för första gången, de var faktiskt gott! Annat tyckte Kikkis ;) For runt lite i Holm, till Gunno och lite hit och dit innan de var dags att sössa!

9e, klev upp halv åtta för att hänga på Kikkis kusin och hans tjej till Härnösand på hopptävling.. Medan hon tävlade så åkte vi på Dollarstore och jag sov i bilen, haha! Trött thjeeejjj. Åkte sen hemåt. Jag och Kikkis kom hem till mig, gjorde oss ordning innan folket rullade in. Hem till mig kom Patrik, Viktor, Andreas, Robin, Andreas och Walle! Käkade supergod mat som Andreas och Patrik kockade ihop :) Åkte sen till bowlingen där även Victor N var med! Hemresan hem var den roligaste bilresan ever, hahaha har nog inte skrattat sådär mycket! Sen hemma hos mig blev de den roligaste festen ever också, sjukt lyckad lördag alltså! Orkar inte rabbla upp allt som hände, men räcker nog med att jag säger tequila body shot, vattenpipa, trasig säng, leka med maten och en MASSA flumm och skratt! :D

10e, hängde med Patrik och Walle ett bra tag. Minns inte vad jag gjorde sen.... :O

11e, tränade och åkte in till stan med Sandra. Tog en lunch på Coffee House! Första uteserveringen för i år, wei :D Sen på kvällen blev det filmkväll hos Kikkis! Kikade två filmer och somnade runt sju på morgonen... Haha.

12e, vaknade upp och fick skjuts in till stan. Jag och Sandra solade på Ego och chillade sen på stan. Åkte sen hem till mig, efter ett tag så åkte hon hem. Sen åkte jag och Kikkis till Erik där Walle och Viktor befann sig. Spelade lite poker/omaha, åkte sen hem och sov!

13e, tog en fika på stan med pappa! Sen kom mamma hem till mig, vi fixade min säng som gick sönder i lördags...haha. Möblerade även om hemma, blev bra de! :) Sen på kvällen kom Kikkis till mig, kikade Big Brother innan de blev läggdags!

14e, idag har jag varit duktig minsann! Var på intervju halv två som gick superbra! Åkte sen hem, bytte om och joggade ner till Ego. Efter jag varit där träffade jag Viktor, Robin och Simon en sväng på stan innan jag bar mig hemåt igen! Har tagit ett bad och nu käkar jag middag, ikväll ska jag bara slappa! Fy vad skönt det ska bli!

Fierce and love


Kommentarer
Postat av: Pärlemor

Freakin' awesome week girlypuff :D More of that åt folket :D

2011-04-15 @ 04:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0