Söndagsmys!

Då var det söndag igen då. Fyfarao vad tiden går fort!

I torsdags slappade jag fram till fem och åkte sen ner till stan och åt med mamma :) Sen så var jag med Sebbe...för typ tredje dagen i rad. Åkte hem till honom och tog de bara lugnt. Var vakna hela natten, så klockan halv ett klev jag typ upp! Inte okej. Åkte hem och sov ännu mer. Haha.. Tog en joggingtur innan jag gjorde mig ordning för lite fezt! Höhö.

Vid nio kom Patrik hem till mig. Efter typ en timme ramlade även Walle och hans kompis in. Senare kom även Kikkis, Flamman, Victor och Cassandra! Sen var det nån typ till som jag inte kommer ihåg namn på, haha. Jag, Flamman och Patrik drog sen ner till Irish! Efter lite röj där så gick jag och Patrik till Memento. Där fick vi inte komma in för att vakten var HJÄRNDÖD. Vid tre kom Walle ut, vi tre gick på Kebab City och sen tog vi taxi hem till mig. Sov som stockar hela högen!

Var helt död hela lördagen, vid klockan sex kunde jag iallafall röra mig, haha! Mötte upp Patrik på stan för att lämna hans väska som han glömde hos mig. Stod där och surra ett tag innan jag drog till tågstationen och mötte upp July och Amanda! :) Åkte hem till July en snabbis innan vi åkte till ÅF tror jag det var. I deras byggnad hade de ALLT. Solarium, bastu, träningsmaskiner, alla spel man kan tänka sig m.m. Vi utnyttjade stället till max, haha! Var kvar där hela kvällen, orkade inte dra på krogen. Sen åkte vi hem! Eller iallafall jag, hahaha. Älskar dig ändå, July ;)

Nu sitter jag och Walle hemma hos mig och väntar in July, Sebbe och Cassandra för käk och chill framför BB sen! :)

C U l8er! (Patrik har lärt mig att vara cool, höhöhö)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0