Sjukt bra dag!

Då var snart denna dag slut. Käkat tacogratäng med mina kära Walle, July, Cassandra och Sebbe! Kollade sen på Bigbrother. Nu är jag ensam... Lite tråk sådär!

Fick ett telefonsamtal idag som gjorde dagen ännu bättre än den redan var! :) 17-19 juni gäller det! :) Ser fram emot det som saaaataaaanaaaaaa!

Lite soft musik som spelas i mina högtalare,

Thriving Ivory - Angels on the moon
Sirius feat. Askim Soul Children - Fuck up
Don't hold your breath - Nicole Scherzinger
California King Bed - Rihanna
Champion - Chipmunk feat. Chris Brown
Coming home - Diddy Dirt Money feat. Skylar Grey
Take over control - Afrojack feat. Eva Simons
Do it like a dude - Jessie J

There you go! Nu ska jag ta ett bad innan det blir nattinatti :)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0