Då var det helg då...IGEN!

De senaste dagarna har varit sjukt awesome!

I måndags käkade jag, Kikkis, Viktor, Patrik, Walle, Robin, Andreas och Cassi på Bite Line! Så sjukt gott, nom nom! Sen drog jag, Kikkis, Viktor, Walle och Robin hem till mig! Kollade på Big Brother, drack nån gocider och spelade poker! Jag och Walle hade sån sjuk tur hela tiden (blandat med skicklighet, hehe). Vi spelade poker till fem på morgonen, sen när vi skulle sova så gick det inte eftersom grabbarna grus skulle surra på hela jävla natten! Haha, sov alltså ingenting den natten.

På tisdag förmiddag åkte jag, Kikkis, Viktor, Andreas och Robin till Hassela. Sjukligt trötta såklart! Var tänkt att jag skulle åka skidor, men slutade med att jag och Kikkis bara hängde med för sällskapet och slappa i solen, haha. Men solen gömde sig. Sen på kvällen kollade jag, Kikkis, Patrik och Simon på film! Efter det sov jag hos Kikkis, sjukt trötta tjejer!

I onsdags hängde jag med Kikkis när hon skulle klippa sig. Efter det åkte jag hem, men hann inte vara hemma länge förrän jag åkte ner till stan och mötte upp July. Käkade och åkte sen hem till mig. Lite senare kom Hanna, Amanda och Linnea. Satt hemma hos mig och drack nån cider och snackade en massa skit, hehe. Sen åkte jag och July ner till Cassandra och hennes killes hotellrum på Scandic! Drog sen på Memento där vi träffade bl.a. Walle. Efter stängning gick jag och July till Statoil och köpte mat, haha. Den natten spenderades på hotell med July och Amanda, mys!

Igår var jag med Kikkis, Viktor R och Victor N på Charm! Fikade ett tag, efter det drog vi hem till mig. Jag, Victor och Kikkis snackade massa strunt innan mamma kom. Åt lite och sen klippte hon mig. Slitet hår, ja lite kanske... Åkte sen hem till Fischer, lite senare kom även Kikkis. Spelade Wii Sports, förlorade på allt förutom på boxning.. Haha, champiooooon!

Somnade på Fischers soffa, vaknade upp typ elva "imorse" och fattade ingenting, haha. Snart blir det en sväng ner till stan med han och Kikkis! Sen ska jag nog träffa pappa en sväng och sen vet man aldrig vad som händer! Fira July som fyllde år igår kanske? Who knows!

CU l8er!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0