SANDRA 19 JORDSNURR!

Vad är det för fel på Sverige? Det är inte ett moln på himlen och de är sol ute, men ändå är de svinkallt?! Skitland!

Igår åkte jag ner till stan för att möta upp Sandra. Strosade runt på stan ett tag, gjorde dock inte de jag skulle göra, haha. Så strax ska jag ta en promenad ner till stan för att göra kopia på nycklarna och jag ska färga håret. Hann inte träffa July igår heller eftersom hon agerade flytthjälp till klockan tio.

Hjärtat ringde igår kväll vid tio :) De är skönt att höra hans röst, men det får mig även att sakna honom ännu mer.. Snart är det bara en vecka kvar! Längtar! :')

OCH DENNA DAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET SANDRAS FÖDELSEDAG, WOOHHOOO WOSHI TOSHI! ;) ♥ Grattis, bästa vän!


Hoppas att jag inte tar alltför lång tid på mig att färga håret så att jag kan träffa July lite senare :) Så nu bär det ner till stan, iklädd VINTERJACKA. Alltså, vafan?


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0