My heart is back

Hellooo!

Sitter just nu hemma hos Antes mamma. Kom nyligen hit efter att ha varit på stan med Sandra och käkat brunch på Waynes :) Har sovit här sen i söndags. Trångt är det vill jag lova. Har sovit tillsammans i en 90's säng i över fyra år, men nu när jag och Andreas har flyttat så har vi vant oss vid breda sängar. Tillbaka till trängseln alltså! ;p Men det är ju inte förevigt, tur de :)

De senaste dagarna har vi mest bara myst. Kollat på Idol och njutit av att vi är i samma land igen. Har jobbat också och varit på arbetsintervju, har även sökt flera jobb! Sen så finns de jobb man blivit erbjuden men som man inte vill ha... Hmm, låter lite dumt, men ja. Ska vara glad att arbetsgivare vill ha mig iallafall (a)

Nu funderar jag på att plugga lite teori i väntan på att älskling kommer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0