Livet är i rullning

Det är hänt riktigt mycket de senaste dagarna... Äntligen händer det något! Än så länge äre sccchhhh, secret! ;)

I fredags var jag hos Mathilda på inflyttningsfest. Lite senare drog vi ner på Allstar! Sen fick jag och Sandra nå snedslag och fick för oss att gå på utflykt? "Skolutflykt" närmare bestämt, haha? Alkolås på mobilen BÖR införskaffas! På lördagen åt jag lunch med Sandra och sen kom pappa och hämtade mig. Sov över där, det var inte igår vågar jag påstå. Söndagen var en stor fet slappardag tillsammans med Sandra. Hon sov hos mig! Vi åkte ner till stan på måndagen, åt och sen kom pappa och syster och hämtade oss i stan. Utförde lite ärenden på stan och sen åkte vi en sväng till Birsta. Åkte sen hem till mig igen, jag och Sandra. Just vid det tillfället var allt perfekt, ALLT. Och ja, de är fortfarande secret ;) Men ja, sen så blev de mindre bra. Men hoppas de löser sig! :/

Vid klockan sex kom Linda och hämtade mig och vi åkte till Ante. Jag var ute och lekte med Nelly lääänge. Hämtade kläder där och sen bör jag skriva att jag somnade gott i min stora säng, men de var det sista jag gjorde. Låg och grubblade och blev väckt av samtal klockan fem på morgonen. Gick det att somna om sen? Svar, nej! Var vaken från fem och vid elva var jag på Arbetsförmedlingen för att ha möte med min jobbcoach. Mötte sen upp syster och Robban och vi åkte till Birsta. For sen till pappsen och nu är jag hemma. Helt slut efter no sleep inatt.

Funderar på att ta en powernap... Risken finns att jag kommer ha svårt att somna inatt då... Det är det fan inte värt. Jag håller mig vaken genom att göra lite nytta. En joggingrunda kanske..? Makes sence.

Nu ska jag sluta babbla om exakt ingenting, gud så förvirrad jag är idag.

Saknar min älskling, vill att du ska komma hem nu! 5 dagar kvar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0