Grym dag!

Ja, det har det verkligen varit! Såååå awesome!

Färgade håret och är riktigt riktigt nöjd även fast de inte riktigt blev den färgen jag tänkt mig! Men de bästa som hände idag var att en kille från Proffice ringde mig ville boka in arbetsintervju! :D Sjuukt najs! Längtar, i'm gonna blow him away! Hehe.

Fixade med nycklarna, eller ja, en av två iallafall. Ena gick inte att göra på plats eftersom bostadsrättsföreningen gett mig fel info. Kul! Efter jag gjort allt dedär så kom Sandra och Mazlum och hämtade mig. Vi åkte ut till Sandras mamma för att fira henne. Där var även hennes mormor, Nathalie och andra i hennes släkt. Åt jättegod mat och efterrätt, mycket trevlans! Just nu är jag på Kbv och chillidillar efter en låååååång dag. Älskling har skickat jättesöta sms idag också :') Hihi.

Imorgon blir de fest! De gillas!

Inatt kan jag somna med ett stort leende på läpparna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0