Gaddad!

Nu har hjärtat varit borta i fyra och en halv dag.. Tiden går så sakta.. Jag räknar ner dagarna, älskling!

I söndags var jag alltså hos mamma och åt! Fick sen skjuts med mormor hem dit Sandra kom lite senare på kvällen. Sen så sov hon över hos mig! Girls night, hehe. I måndags drog vi ner på stan för att boka tatueringstid och för att shoppa sig lite ;) Åkte sen hem till Dahlströms och chillade. Jag sov över för att hjälpa Fredrik med hunden som jag lovat! Sen på tisdagen var de dags för tatuering! Jag och Sandra, vi är båda nöjda :D Tack Peter! Efter de fick vi skjuts till Max och åt, köpte Helosan och åkte sen hem! Senare gick jag ner till Dahlströms och även då sov jag över ;) Åkte på Big Boy med grabbarna och bara slappade.

Nu blir det ner till stan för att göra kopia på några nycklar som jag tappat bort.. Heya! Läju vara gratis. Ska träffa Sandra där nere, sen blir det hem och vara kattvakt och sen ska jag träffa July!

Tjooorå, Ogge och Fredrik hetsar mig.. Okej, jag är klar nu. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0