Fredag!

Gårdagen... Hur ska man kunna summera en så sjuk kväll? Haha.

Jag, Sandra och Anna kom hem till Tess runt halv åtta. Efter ett tag blev det middag, blev bra trots IQ-befriade människor i köket ;) Hehe! Mellan middagen och klockan halv tolv så skrattade vi konstant. Den som fick oss att skratta de flesta gånger var fröken Therese Lehnberg. Hahahaha, dör av skratt varje gång jag tänker på hennes sätt att prata, de hon sa, vad hon gjorde. Min mobil är proppad med bilder och videos, kommer aldrig radera! ;) Vi läste hennes dagbok också. Eller inte jag, Sandra och Anna gjorde det. Evil ;) Men Tess låg bara på golvet och pratade om att de var spöken i hennes kök. Sen att Sandra och Tess ville jävlas med Tess väldigt konstiga granne genom att springa ut till grannens köksfönster och visa brösten fick oss inte att skratta mindre, särskilt inte när grannen stod ute runt hörnet och såg allt..... HAHAHAHAHA!

Åkte in till Memento utan Tess. Hon la ifrån sig hemnycklarna till oss och gick och la sig. Haha. Väl nere på stan så var det sjukt mycket folk. Memento hade 1-årsjubileum och Sean Banan var där. Såg dock inte en skymt av honom. Fråga mig inte varför, haha.

Vid två fick jag och Sandra skjuts med Mazlum, men innan vi åkte hem så gjorde vi en favorit. Donken-driven ;) Somnade som ett litet barn och vaknade upp jättetidigt imorse. Fattar inte varför, hm. Har legat och dragit mig hela dagen, förutom att jag håller på och tvättar. Tvättstugan är min hela dagen...

Nu ska jag plugga lite teori.. Woho, på en lördag. Anywaaaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0