Första dagen idag!..

STICK OCH BRINN, de är allt jag har att säga! Anyway.

Gårdagen spenderades med Sandra på stan. Satt och åt på Waynes ett bra tag, fram tills dess att en geting snurrade runt Sandras huvud ett antal gånger till hon fick nog och ville gå. Haha, tjejen som är livrädd för getingar! Hon roffade åt sig sina saker och sprang iväg, haha. Fick mig ett gott skratt, vill jag lova!

Efter det så satt jag mig och pluggade på körskolan. Klarade fas A, yes! Bara B, C och F kvar nudå ;) Fick läxa av tanten i receptionen att göra dem.. Läxor får mig att påminnas om skolan, och det är ingen trevlig tanke. Sen så åkte jag hem och bara slappade hela kvällen.

Imorse så åkte jag med syster klockan åtta för att åka till Birsta.. Hehe. Klockan två kom Sandra och mötte mig och vi åkte in till stan. Klockan tre plockade Mazlum upp oss för att åka till Big Boy och käka. Åkte sen hem, och här sitter jag nu. Funderar på att packa upp alla mina saker..igen..

Ikväll blir det Idol, godis, en fet cola och sällskap här hemma.. :) Mys!

Nu måste jag städa undan lite så att det inte ser ut som tredje världskriget här! Skäms, Elin.

Xoxo



Saknar den här tiden.. Livet lekte så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0