Torsdag

Tjatja bloggen ;)

Igår var jag som sagt på riskettan. Träffade Sandra på stan först innan de var dags för några dryga timmar på körskolan, trodde jag. Det var faktiskt rätt kul! Trodde det skulle vara två timmar, men de var tre och trodde att de skulle vara svindrygt men tiden gick riktigt fort! Var faktiskt nyttigt att gå på den där kursen. Fick en hel del tankeställare.. Vi fick även se en film om en kille som hade kört med 1.7 promille i blodet och körde åt helvete så att tjejen som satt i bilen dog. Sen fick vi ta på oss ett par glasögon som gjorde att synen blev som en persons som hade 1.7 promille i blodet. Haha, det var sjukt läskigt. Jag slog tån och typ ramlade över en stol....... Guud, tänk att vara så full? Och tänk att köra bil så full?! Då är man ju inte riktigt frisk i huvudet...

Efter riskettan var klar så kom Cassi ner på stan :) Vi åkte hem till mig, hon lagade mat medan jag städade. Effektivt! Fick undan en hel del. Lagom till maten så kom Sandra. Sen på kvällen då Cassi skulle hem gick jag och Sandra med henne till Ica, vi två gick in dit och köpte massa gotta ;) Det var vi värda efter den promenaden! Vid elva åkte hon hem och jag typ dog framför tvn.

Imorse kom Sandra vid tio. Jag var helt död. Vi kollade på tv och tillslut så somnade vi båda. Klockan två väckte hon mig och sa att vi skulle ta bussen om en kvart! Hey hoe... Tog en senare buss till stan där vi mötte upp Tess :) Käkade på Coffee House och snackade lite skit, hehe...

Och gud, så jag saknar syskonen Bah. Khadije Bah, du är bara för go.

du ska veta en sak, du är en underbar tjej och den killen som har dig har den största turen i hela universum för du ger hela ditt hjärta.. Nej men du är kung pelin och den rätta killen kommer se den elin jag ser.

Tack för att du finns, önskar bara att ni båda bodde kvar i Sverige :( Tur att jag har mina vänner. Vad skulle jag göra utan er?

Nu ska jag ta mig en dusch, få i mig mat och sen träffa Ante! Bajbaj!

mgmmgm
Jag och Khadije ♥

hej hej hej
Mariam och jag ♥

geg
Cassi och jag ♥

tess
Tess ♥

stuif
Sandra och jag ♥

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0