Tisdag

Eyy!

Sitter här och väntar på att Top Model ska börja. Hehe, vilket liv jag har. Måste ta vara på de lediga dagarna jag har, för snart börja de jobbas! Lovely! Jobbade fyra gånger på Biltema i början av september, men sen så blev de hörde jag inte mer från dem. Men igår ringde dem och dem vill ha mig! Tjalala! :D Så jag börjar på fredag och från och med nästa vecka går jag på schema! Här går det undan! Hoppas att SJ hör av sig snart också, vore ju underbart att få jobb där med :) Skulle verkligen vara min grej att jobba där. Och nu är pengastressen över, guuud vad skön....t det ska bli att få lön igen! Och försörja familjen som Ante säger.. Familjen = han och jag.. One big happy family. Firade den goda nyheten med ett par skor :) Hehe.

Har idag har jag ätit lunch med älskling och sen så har jag varit hos mormor med mamma och hjälpt till att sätta upp massa saker för även hon har flyttat. Och sen ikväll är det jag och Ante som ska borra i väggar här och grejer.. Är dödsless på allt snickrande, jag har inte tålamod för sånt så jag skulle aldrig kunna bli snickare! Mamma och Lasse var här och hjälpte till häromdagen, tack och lov för de. Men än är det inte över.



Nä nu orkar jag inte skriva nå mer. Vad finns de mer att säga? Jag är lycklig, jag älskar min Andreas, jag har världens bästa vänner (efter att ha raderat bort vissa), jag har jobb, jag har körkort inom 2 veckor (förhoppningsvis) och allt bara rullar på! :)

Imorgon blir det körlektion, städa i lägenheten i Granloholm och sen ska jag träna med Cassi och Lina! Inte dåligt ;) Watch out for the three biffs at Ego! ;)

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0