Tisdag!

God kvääääääll!

Igår hjälpte jag som sagt min mormor att städa ur gamla lägenheten. Jag fick uppgiften att putsa dörrarna/fönstrena, eller nu vad de räknas som, på balkongen. Och jag var tvungen att lyfta bort dörrarna för att kunna komma åt. Så jag stod ute i timmar på mormors balkong och fröööööös arslet av mig. Käkade sen pizza och körde sen hem :) Fick pengar och biobiljetter av mormor som tack! ♥

Efter en stund kom Sandra till mig. Efter att jag pratat klart med Ante i telefon (som snackade gojja i evigheter) så slog vi igång en film... LEJONKUNGEN :') Åhh, hur kan man inte älska den filmen?! Vi vågade inte se en skräckfilm för då skulle vi aldrig somna. Och hur söt är inte Lejonkungen-filmen? Minnen från barndomen kommer verkligen tillbaka! :) Sen så fortsatte vi med barnfasonerna och slog på Råttatouille! ;) Såg 10 minuter, sen dog vi båda två...

Åkte imorse till körskolan och hade körlektion, efter det åkte jag ut till Birsta. Svängde förbi Biltema och McD. Åkte sen in till stan och mötte upp Sandra, vi satt oss på Charm och chillade ;) Malinger x2 träffade vi på som snackade med kompisen inne på Telebutiken. Fick knappa på en telefon som kompisen hade. En Samsung, hur stor och klumpig som helst! Men endå rätt cool. Men jag är nöjd med min älskade iPhone jag :')

For sen hem till mig med Sandra. Hon åkte hem för typ en timme sen så nu är jag aaaaall alone. Med alla spökena som föser ner saker från mitt bord på golvet, som rullar saker som ligger på golvet och som knackar på min tv............... Nej nej, jag är inte rädd.

Ska nog slå igång en film nu och imorgon ska man upp klockan sex. Halkbanan imorgon! Jag kommer skrika. Jag kommer dö. Jag kommer volta. Jag kommer sladda. Jag kommer få hjärtstopp. Jag kommer köra in i den där jävla älgen!!! :'( (Tack mitt kära ex för att du fått mig att bli livrädd för halka...) Hua, men för livet!


Jag som liten! :')

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0