Tess + Sandra + Elin = Blonda ligan

Ehhh ja, som ni ser så har Sandra utagerat sina aggressioner på min blogg ;) (vet inte om det där var riktig svenska, jag skyller på vinet). Men ja.. Kan väl inte så mycket mer än hålla med att de är sjukt fel gjort!

Var som sagt på stan med Sandra förut. Sen kom även Tess och vi satte oss på Charm. Alltså, våra samtalsämnen.... Tess blonda kommentarer fick mig att häpna... Haha! Vi pratade om barn.. Och Tess började jiddra om sperma.. Att man kunde bli med barn om man satte sig på en stol med sperma på.. Och att om det låg sperma på golvet så kanske dem kunde simma iväg och flytta på sig.. Alltså, VA?! Haha, det var längesen jag skrattade så mycket!

Åkte sen hem och sen så for jag med och firade Emilia! Hon fyller egentligen år på måndag, men det är ju på helgen det smäller! ;) Så vi tjuvstartade litegrann. Vinet har satt sig på mitt huvud. Jag är trött. Nu då? Vad ska jag göra nu? Det vet man aldrig!

Ha en bra kväll allihopa! Lördag in my heart! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0