Söndagsslapp, japp!

Tjena mittbena!

Är så trött, så det här inlägget kommer nog bara bli en massa tjotabläng. Men jag gör ett försök! Igår var jag som sagt först hos Emilia och sen hemma hos mig! Jag somnade runt fyra-halv fem, så det är väl inte så konstigt att jag är trött.. Pratade i telefon halva natten och pluggade teori. Snart smäller det... Nervööööös.

Idag har jag varit hos mamma några timmar, ätit middag och lånat några filmer :) Så har nu en hel drös med filmer att kolla på! Umgicks med min spelnörd till brorsa. Var hemma vid nio och då kom Sandra till mig och vi kollade på Don't say a word. Jag känner mig lite psykad av psyktjejen. Hur ska jag kunna somna? Varför ligger ingen och håller om mig och får mig att känna mig trygg med sina pussar i min nacke?!? Näe, det får vänta. Typiskt! :(

Fick med mig ett gäng kanelbullar och mockarutor som mamma bakat också, så nu ska jag tjocka i mig dem och plugga lite till teori innan det blir natten!

Imorgon - städa mormors gamla lägenhet, träffa Sandra, åka en sväng till Birsta efter de. Great!

Tack för att du får mig att se på saker med nya ögon...

lot
Lillebror med sin kära kattunge ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0