Ny vecka... igen!?

Hur fort ska tiden gå egentligen?! Dehär är skrämmande! De är redan mitten på oktober, det var nyss augusti.. Snart är det jul och nyår liksom, och det känns som om det var typ nyss! Huahua...

I fredags blev de ingen bio eftersom Ante drog ut istället. Wei. Så jag drog också ut. Haha ;) Kvällen var....intressant. Träffade massa folk som man inte pratat med på säkert typ 8 år! Så de var lite roligt :) Var hemma hos Walle och hann inte vara där länge förrän en tjej spillde dricka över hans dator, men hon vägrade erkänna de även fast typ 5 pers såg det. Walle fick damp. Lite senare in på kvällen fick han damp igen, eftersom tjejerna som två killar drog med sig var 94:or (läs: småbarn) och inte välkomna hem till Walle. Hahaha! Till slut blev det lugnt och vi åkte in till stan. Jag drog hem, så duktig var jag! Somnade så skönt, men blev såklart väckt av Ante som ville komma in.... Hmm.

Lördagen bestod av vara hemma hos mamsen och äta där. Hon klippte mig också.. Buhu, mitt hår :'( Det är verkligen superkort nu!!! Men var tvungen. Det såg förjävligt ut. Håret hade gått av mer på vissa ställen än på andra, så drog jag fram mitt hår så var det längre på vänster sida än på höger! Och det handlade om flera centimeter... Suck. Jag säger bara: LÖSHÅR. Iallafall, efter jag varit där så åkte jag till Kungsbacka och kollade på Hide and seek (hatar hatar hatar hatar den filmen) med Ante. Sen så var det bara att åka hem och soooova..

Åsså igår då, söndag.. Var hemma hos Elisabet nästan hela dagen. Lekte med Thilde, blev bjuden på mat och träffade Johanna, Marcus, Nicklas, Emilia och resten av folket. Det är inte så ofta man ses! Sen så fick jag skjuts med Nicklas hem till Walle för att hämta min väska som jag glömde där i fredags. Sen skjutsade han mig till Granloholm där jag umgicks med Sandra. Vid elva var jag hemma hos Ante. End of story.

Orkar inte skriva mer, nu ska jag sova en stund och sen blir det körlektion klockan ett!

Men: Det värsta jag vet är lögner, otrohet, falskhet. Får jag en möjlighet att slippa de tre sakerna så gör jag det. Tack och hej!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0