Lust att döda.

Som sagt så träffade jag Ante igår. Han hämtade upp mig hos mig och sen så åkte vi hem till honom. Kopplade in stereon som han köpt och jag hjälpte han med tvätten, fråga mig inte i helvete varför. Försökte banka in vett i idioten till tolv, sen så somnade vi. Ja, jag vet att de är töntigt att snacka skit om sitt ex, men är så jävla förbannad på människan nu så har bara lust att döda nån! Alla människor är ju fan dumma i huvudet på ett eller annat sätt!

Nä, nu är det ett nytt liv som gäller. Ska BARA tänka på mig själv och dem jag bryr mig om. Ska göra det jag känner för, säga det jag känner för och skriva det jag känner för. Skiter i om någon annan kommer ikläm, jag gör precis vad jag vill. Så grina inte ditt jävla psyk!

Jag skiter i vad folk tänker om mig, jag skiter i vad folk sagt om mig men jag kan ju säga att man inte ska lyssna på allt man hör. Jag vet vad idioten har gjort, jag vet varför det tog slut och jag vet hur det ligger till, det är de viktigaste! Om ni hört någon annan historia skiter jag fullständigt i, tro på den om ni vill. Mina vänner som är vittnen till hela skiten vet också precis hur idioten har betett sig, så varsågod, döm mig om ni vill men ni har inte sett verkligheten, bara en massa ord som är bullshit.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen traska iväg till Alex! Ska käka tacos och mysa :) Har inte varit i nya lägenheten så det ska bli spännande att se! Sen får vi se vad klockan blir, kanske blir en sväng ner till stan, vem vet! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0