Jaaaaa!!! Och neeeeej.....

Today was the big day. Som började förjävligt men som blev bättre! :)

Klockan åtta var jag på Trafikverket. Knäppte kort (jag blev sur på bilden) och sen var det dags för teoriprov. Hmm, ja, ni kan ju gissa hur det gick... Käpprätt åt helvete! Så surt, för jag var EN POÄNG från godkänt. Man måste ha minst 52, jag fick 51.. Svinless gick jag därifrån, surade bort till körskolan och satt mig och pluggade... Sen så var det dags för uppkörning. Fick köra mot Granlo, backa runt ett hörn, köra mot sjukhuset och sen ta E4an tillbaka in till stan och Trafikverket.

Jag hade en kille som hette Stefan. När jag hade parkerat sa han: "Ja, körningen var ju riktigt bra, men..." (HELVETE TÄNKTE JAG) "men jag kan inte säga grattis till körkortet för du inte har klarat teorin. Grattis, du klarade uppkörningen" Jag jublade vill jag lova! Efter att ha varit ett nervvrak så började mitt hjärta slå normalt igen! Weeeii! Nu är det bara teorin att göra om, nästa gång grejar jag det! :) Hellre kugga den än uppkörningen liksom...

Pappa kom in till stan, då åkte vi hem till mig. Betalade räkningar och åkte sen ner till stan igen för att fika med syster på Pallas. Efter det åkte jag till Granloholm och mötte upp Sandra. Hon skulle handla mat, och eftersom jag är en sån bra vän så hängde jag på! ;) Har varit hemma i snart en timme. Ikväll blir det plugga teori.. Åhh, jag som bara ville lägga den i en låda långt ner nånstans!!!!!

Nya tag!


Passa er, för snart är jag ute på vägarna... ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0