Illa, Elin...

Ärligt, jag är värdelös på att uppdatera... Men så som jag flyger och far överallt så har jag inte så mkt tid att skriva. Eller jo, jag har all tid i världen, men jag tar mig inte tid.. Tadaaa.

Just nu är jag hemma hos älskling. Han åkte iväg till Dalarna ihelgen för att hälsa på två stycken som de lärde känna i Turkiet. Jag följde inte med denna gång, kan kanske vara lite skönt att ha lite ensamtid också? :)

Har väl hänt lite sen sist, men inte överdrivet mycket. Har varit på arbetsintervjuer och på onsdag är det dags för ännu en intervju! :) Det rullar på minsann! Har gett upp blonderiet och numera är jag brun i hövve (äkta norrländska) igen. Igår var jag "hemma" och kollade på film, "Titta, han snackar". Haha, satt och skrattade för mig själv, så söt unge i den filmen. Och dåliga skämt, sånadär som jag garvar åt...

Ikväll vetefan vad som händer. Kanske man åker iväg och är med Sandra en sväng, man vet aldrig vad vi två hittar på! Haha.

Nää, mat står på schemat!

Hörs väl om sisådär en månad igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0