Här går det fort, åt båda hållen...

God jävla eftermiddag!

Ja, så bra humör är jag på. Idag har syster varit här och hjälpt till med att "installera" klart The Sims, vilket var bra. Kom nyss hit efter att ha varit på stan med Sandra och syster var också med, vilket också var bra. Men den här jävla skitdagen kunde ju varit bättre. Biltema ringde, och chefen sa några saker som jag nog inte ska skriva ut här för det känns aningen sekretess.. Men iallafall så kommer min anställning att skjutas upp, om den nu ens blir av. Fan satans jävla skit! Blev verkligen så glad när de ringde och sa att jag skulle få ett schema och jobba. Men men, life goes on.. Nu är bara frågan.. Vart ska jag få pengar ifrån?!

Körlektionen igår gick iallafall bra. Körde runt i Skönsmon, runt Kuben och typ vid kyrkan. Har sjuka minnen från utan för den kyrkogården, hahaha :') Iallafall, efter det stack jag iväg till gymmet. Efter 20 min kom Cassi! Lite senare kom älskling, Ellertz osv. Gissa vem som har träningsvärk idag då? Jo, jag.

Vad ska jag göra nu i väntan på att mitt hjärta kommer hem? Funderar på att dra igång en film.. En skräckis kanske? Det är ljust ute och klockan är strax efter fem, så jag bör inte bli rädd.. Eller? Haha, i lördag var Sandra och Tess här. Vi kollade på Taken och sen så kollade vi på The Ring, den var utan ljud... Haha, men vi blev så sjukt rädda ändå! Älskling satt helt oberörd, medan vi tre tjejer satt halvt uppe i varandras knän!...

...insåg nu att det är en bättre ide att spela The Sims..... Haha, filmen får vänta tills Nasse (Ante) är hemma! :)

Inte alltför bra dag, men hoppas att det vänder.. Imorgon står körlektion på schemat och Ante kom på iden med att gå på bio, får se hur det blir med den iden!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0