Halloween!

Yes, ikväll blir det utgång med två av mina favorittjejer Sandra och Tess! Utklädda ska vi såklart också vara ;) Vad vi ska ha på oss kommer nog framstå i bilderna som kommer upp senare.. ;) Kommer blir galet kul!

I torsdags kväll hämtade Ante upp mig hemma efter han varit på Birsta. Så det blev bara lite teoriplugg. Kollade på film och hämtade lite saker, som jag saknat min halsduk!! Så skönt att slippa frysa om halsen. Aja, whatever ;) Var hemma vid halv tolv, pluggade lite till då och sov :)

Gårdagen spenderades först på Arbetsförmedlingen på UGA-möte. Efter det träffade jag Sandra och Tess på stan, sen kom även Maxim och Fischer. Maxims enda dag hemma, nödvändigt att åka från Stockholm till Sundsvall och vara här bara en dag, lilla vän?! Men heter man Maxim Simonov Lopez så gör man! Höhö. Tog oss en fika på Charm och sen så skjutsade Maxim hem oss b-rudar. Pluggade lite teori och sen så halv åtta tog jag bussen ner till stan för att gå på bio. PARANORMAL ACTIVITY 2. Skjut mig, vad vi skrek!!! Haha, Sandra var också med och vi satt nästan i varandras knän. Hjärtat hoppade nästan ur kroppen på mig! Som tur var så var alla i biografen rädda ;) Dock var det en del scener som var så sjukt roliga!! Hahahaha! En film med skratt och skrik, awesome.

Fick sen skjuts hem och jag sov med alla lampor tända, med tvn på hög volym och med kläderna på. När jag kom hem så slängde jag mig på sängen och vågade inte kliva upp därifrån! Haha!

Har inte gjort ett skit idag, men senare kommer Sandra och Tess hit! Vem vet vad vi hittar på! Kvällen kommer sluta på Allstars iallafall :) 
Nu måste jag röja lite här hemma och så att man slipper skämmas!

Sa jag inte åt dig att låta mig vara?

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0