Halkbanan...

...var väl helt okej. Började klockan sju på körskolan med tre andra + läraren såklart. Första trippen mellan Sundsvall och en bit bort på motorvägen var ett helvete. Ska inte vara dum, men killen som körde var en trafikfara. Jag vågade inte kolla framåt. Jag kollade ner i mitt knä och ville bara komma fram. Väntade bara på att man plötsligt låg i diket. Som tur var hände inget, men ja, det var ren tur...

Själva halkbanan var väl varken rolig eller tråkig. Lagom, liksom. Det läskigaste var när man fick sitta i en bil som de lyft upp på en stång och som roterade. Att sitta i bilen, hamna uppochner, stödja sig med handen mot biltaket och känna allt blod rusa till huvudet var INTE KUL. Annars var själva upplevelsen helt okej! :) Skönt att ha det gjort!

När jag var hemma i stan igen mötte jag upp mamma, vi åt på McDonalds och sen åkte vi och hämtade syster ute i Matfors. Sen var det dags för körlektion. Efter den åkte jag, mamma och syster hem till mig och vi köpte med oss mat från Blå Kiosken :) Robban kom också dit. Vid sju fick jag skjuts till stan till Affären där jag minglade tillsammans med folket från Mingla.nu. Härliga människor måste jag få påstå! Fick rabatt på kläderna, och såklart kunde jag inte låta bli att köpa ett par Cheep Mondag-jeans :) Love it! Drog sen med gänget till Bishop eller vad det heter, har aldrig varit där förr eftersom det bara är 40+are där. Och det var det. Men det ändrade vi på!

Har nu varit hemma i cirka en timme, fick skjuts hem med Sandra och Mazlum. Sandra är här hos mig nu. Jag har ont i ryggen och ont i magen. Jag är sjukt nervös inför morgondagen. Jag kommer bli SÅ JÄVLA ARG om jag inte klarar det!

Nu ska jag vara social mot Sandra, sen blir det natten inför en sjukt spänd morgondag! Shiiit!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0