Grrr....

Skrev ett lång agg-inlägg men efter moget övervägande så valde jag att låta de ligga bland utkasten ;) Blir så sjukt argggg!!!! Att människor inte kan lämna en ifred?! Vad är problemet? Samtidigt tycker jag synd om er, ni kan fan inte må bra så som ni håller på, psyket erat måste ju snart falla ihop till en hög! Och en förklaring till er avundsjuka söndersupade spackelfjortisar: NEJ, det är inte dåligt mellan mig och Andreas! Och NEJ, jag är inte svartsjuk! Så synd för er! Tsss, snart får man väl ett mejl på Facebook, "jag vet att du mena mig så vad har jag nu gjort dig?" men vet du vad - jag bryr mig inte. Lev ditt patetiska liv om du vill de. Och ni andra med. De är bara synd om er. Mig eller någon annan kan ni inte lura, så försök er inte ens på det. Stackare..........

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0