Freeedag

Jaha, då blev de utgång då! Helt oplanerat, haha. Det är då de blir som bäst!

Vid fem fyra kom Ante hem med Micke och en till kille från jobbet. Sen kom även Emelie hit! Sen drog dem med taxi för att äta med jobbet och gå på vinprovning och grejer :) Då blev jag själv :( Då var det inte tänkt att jag skulle ut, kände inte riktigt för de. Men nu verkar vinden ha vänt, haha. ALLA skulle ut. Och då kan ju inte jag vara sämre? ;)


Linda ringde för en stund sen... "Duscha och gör dig klar för vi ska ut!". Vad ska man säga då? Nej? Haha, inte en chans. Så hon och Petra kommer hit snart :) Snart = 3 timmar... Känner jag min vän Linda rätt så, haha.


Nu ska jag sätta på bra musik och gå till bolaget för att hitta något gott att dricka :) Bolaget a.k.a mitt och Antes förråd...... Hehe, där behöver man inte visa leg minsann ;) Jaja, ses ute!

Ja, jag vet, jag är sjukt tråkig som inte lägger upp nå bilder. Men de beror på...att jag inte har några. Haha!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0