Efterlyser min kalender...

Min kalender är borta. Just därför hade jag heeelt glömt att jag skulle på Arbetsförmedlingen på ett möte "imorse". Klockan tio. Halv tio såg jag att det var den 18e idag och jag visste att de var något jag skulle göra idag. Kvart i tio hittade jag kallelsen från Arbetsförmedlingen. Sprang dit, svettig och äcklig och lyssnade på en massa skit. Hon sa samma saker i 40 minuter. Om och om och om igen. Boooooring.

Sen yrade jag runt på stan, åt på Coffee House också. Klockan ett var de dags för körlektion igen, körde runt i stan i alla rondeller som man kunde hitta! Nu sitter jag hos Ante och tjurar. Ska snart traska iväg och umgås med min fina vän Cassandra! :) Jag har så underbara människor runt omkring mig, tyvärr så blir man blind ibland. Idag fick jag höra något som jag verkligen tog till mig av: "Jasså, du är singel nu igen. Det är bra de, du var mycket roligare, gladare och socialare när du var den där gamla party-Elin!" Tänk att folk jag inte ens träffar så ofta lägger märke till hur jag mår? Sick.

Nu ska jag sätta på mig ett ansikte, sätta upp mitt killhår (allvarligt, det är svinkort) och traska iväg till Cassi! Först ska jag bara skratta lite åt allt som händer. Sorry darling, de där biter inte på mig längre... Så, nu har jag skrattat klart.

Tack för att ni finns allihopa! Sandra, Cassandra, syster, pappa, mamma och alla andra som verkligen bryr sig! ♥


Fierce and love


Kommentarer
Postat av: sandra

naw gullig kommentar från en inte så gullig pojke, haha! men du är mkt bättre på att uppdatera bloggen din när du är snigel :D

2010-10-18 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0