Denna bloggvärld...

Sandra tjöt om att det var bråk i bloggvärlden imorse. Att nån jävla Paow har varit otrogen mot sin kille Hugo med Nemo i Kungarna av Tylösand... Okej, tänkte jag, jag känner inte dem så jag bryr mig inte ett skit...

...men nu när jag läst alla tres bloggar så blir jag nästan lite ledsen. Jag är en sån person som verkligen lider med andra så himla mycket, även fast jag inte känner dem. Hugo skrev om hur ledsen han är, såklart. Det som också gjorde mig ledsen var Paow's inlägg, där hon skrivit: Hur kunde jag göra såhär, efter alla minnen vi har?" osv osv och så hade hon lagt upp en massa bilder på deras minnen. Jag ville nästan bara gråta. Att göra misstag är så lätt. Att komma i en situation där man kan vara otrogen är så enkelt. Det gäller att ha kurage i kroppen och kunna hejda sig. Nu sitter jag inte och försvarar Paow, men jag vet hur det känns att ångra sig nå så fruktansvärt, så jag tycker synd om henne. Jag tycker inte att hon gjorde rätt, men tycker synd om henne som måste känna på dehär viset nu. Ångest. Hata ångest.

Och med det kan jag ju tillägga att jag aldrig varit otrogen mot min kille. Om ni nu misstolkade de så.. Men jag håller hårt i det jag älskar och tänker efter innan.

Och så har tydlligen Blondinbella blivit singel också.. Vad är det här? Jag säger ju det, hösten är skit! Mina förhållanden går också åt skogen på hösten!? Wtf...

Nää, nu känner jag mig...nått. Tjarrå.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0