Bu!

Erkänn att ni blev rädda.............

Konstig humor. Konstig dag. Konstigt att vara singel. Konstigt.....liv jag lever.

Kom hem för en stund sen, har varit ett jäkla springande idag. Körlektion klockan nio imorse.. Om jag var pigg? Nej nej. Fick köra på motorvägen i en och en halv timme... Körskoleläraren tyckte att de gick kanonbra, förutom en sak... JAG KÖR FÖR SAKTA :( Haha! Men hallå, hur läskigt är de inte att köra på en påfart till motorvägen och då ska man komma upp i högt tempo redan innan man ska in på motorvägen och så kanske påfarten är en kurva?! Buhuuuu, jag är rädd för kombinationen kurva och hög fart. Jaja, jag får väl helt enkelt börja gasa mer då... Hon kallade mig fegis. Och inte sa jag emot...

Åkte sen hem, tonade håret och blev lite väl inne i tvn så jag hade toningen i en kvart för länge. Whatever. Det blev iallafall svart. Najs, Elin! Suck... Den där kvarten framför tvn gjorde så att jag missade bussen... Åkte sen ner med Sandra som hade väntat på mig ett bra tag (hehe). Väl där nere mötte vid Tess. Vi tre gick till Coffee House och käkade och snackade tjejsnack. Hade en kille varit med där så hade han gått, vill jag lova... Haha... Mötte sen Fischer och han hänkade på oss ett tag. Sen tog jag och Tess bussen mot regniga snuskiga Granloholm... Nu sitter jag här... Lyssnar på min depp-lista på Spotify (den heter även "depp"..) och dricker avslagen Cola... Waaaah, vilket liv!

Snart kommer iallafall Sandra och Tess hit och har tjejkväll med mig! Låter som en bra idé!

Måste städa... Packa upp... Och städa ännu mer. Och få något i magen. Är så sjukt negativ så nu lägger jag ner det här. Tjarrå bloggen.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0