Arbetslös tjej söker hobby

Tjena mittbena!

Vilket liv jag har. Jag är en riktig hemma"fru". Håller just nu på att tvätta och sen måste jag ner till ICA och köpa lite grejer. Nummer ett på listan att köpa: Cola. Otippat, älskling.

Inte så mycket har hänt sen sist, dagarna ser likadana ut hela tiden. Jag sköter alla hemmasysslor medan älskling jobbar, tränar och är hemma vid sju. Så ser varje dag ut. Kul?! Skulle vilja komma bort och bara göra roliga saker. Suger att älskling inte har semester förrän om typ 10 månader... Önskar att helgerna var längre så att man hann åka iväg och göra något :(

I veckan har jag fått hjälp med att flytta de allra viktigaste, typ kläder och sånt som man använder varje dag. Har 3-4 stora IKEA-kassar med kläder, har tömt ungefär 2 stycken och garderoben är full... :'( Känns som om man måste hiva iväg lite kläder... Suck :( Men använder dem sjukt sällan, men vill inte ångra mig senare om jag slänger skiten :( Dilemma...

Igår åkte jag och älskling på ICA Maxi efter han tränat, handlade lite mat. Den här gången var de hans tur att betala... Weeei, hehe... Han köpte även ett spel till Xboxet. FIFA 11, ni kan ju tänka er hur social han är när han sitter och spelar de?! Låg typ hela kvällen och kollade på igår.. Vad ska jag hitta på medan han spelar? Kan inte sitta vid datorn eftersom vi har kopplat den till TV-skärmen... Jag läser inte böcker, det suger... Måste skaffa en "medan-pojkvännen-spelar-tvspel-hobby".

Äntligen har jag fått mina klockor som jag beställde i augusti (!!!) från Ebay. Blev ett jävla strul med dem där, de gick först inte igenom tullen och fråga mig inte varför... Men nu är dem mina! Fyra stycken likadana i olika färger :) Kanske kommer upp nån bild på dem!

Nej opps attans skit, måste hämta tvätten!!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0