Underbara helg!

I lördags var jag som sagt ut! Var med Sandra, Bruce, Cassandra m.fl. :) Vid tre åkte jag och Bruce hem. Sov bort halva söndagen innan jag åkte till pappa för att fira farsdag! Det bjöds på mat och sen så åkte jag till Walle där Bruce var. Senare på kvällen åkte vi hem, sen kom Sandra till mig och Bruce åkte hem. Snackade en massa skit och sov som en stock!

Måndag idag då, blää, hatar måndagar.. Dagen har mest tillbringats på stan med Sandra och Fischer. Åt supergod lunch på Allstar och sen så satt vi oss på Charm dit Tess och Jackie kom! Åkte sen hem och är här med Sandra. Den tjejen är sjuk, haha. Tror jag ska ta bort henne som vän från Facebook, hon spammar min logg! :'( Haha!

Vad som händer imorgon vet man aldrig! Det enda jag vet är att denna veckan kommer bli awesome! :)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0