Tjejen som inte är van att kliva upp tidigt...

Klev upp vid halv åtta för att duscha och göra mig klar för jobbet! Vid tolv mötte jag upp Bruce och vi gick på Charm och han bjöd på fika :) Hihi. Var med varandra ett bra tag innan han åkte. Då var jag med Sandra och sen kom även Cassandra och joinade oss! Åkte sen hem och har varit här och lodat sen dess. Sjukt trött!

Pratade med mitt ex igår och det var riktigt skönt. Från att ha en väldigt ansträngd "relation" eller vad man ska kalla de med massa lögner och dolda saker, så känns de bra nu. Alla missförstånd har lösts, alla hemligheter har kommit fram. Tusen ton från mina axlar har verkligen lyfts bort. Jag menar inte att de var skönt att prata med honom, utan det var skönt att verkligen få säga allt jag velat sagt och berättat allt så att jag kan leva vidare utan att gå omkring och ha allt bubblandes under ytan. Nu är sanningen framme, var väl inte alltför populärt, hehe... Men det spelar ingen roll längre så de är gryyymt skönt! :) Nu finns de inga hemligheter om mig längre! Puh, jag är fri.

Nu ska jag kolla klart på Svenska Hollywood-fruar och snacka lite med Bruce innan jag kastar in handduken :) Jobb imorgon!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0