Sjukt bra onsdag!

Tjatja bloggen ;)

Jobbade imorse, fick testa på att sitta i telefon, huuuaa vad läskigt det var i början men sen gick det bra! :) Har ju ändå lite erfarenhet från Telia, kände mig nästan lite som hemma när jag hade headset på mig :') Hehe.

Gick sen med mina arbetskamrater till stan, väntade på att klockan skulle bli ett så att Cassandra skulle få lunch :) Åt på Donken, hehe, mums! Nicola kom också dit, saknades bara att Bruce skulle komma så skulle alla syskonen Stewart varit där ;) Hehe. Efter vi ätit åkte jag hem och här sitter jag nu. Ska diska men oooorkaaaar inte..........

Igår så minns jag faktiskt inte vad jag gjorde, haha. Minnet är bra men kort! På kvällen kom iallafall Sebbe förbi hos mig för att be om ursäkt för sitt beteende, uppskattas! Åkte runt ett tag, plockade även upp Adam och Fille. Sen fick jag skjuts hem. Var rädd under nästan hela bilresan. Så fort han gasade för mycket eller så, så slog jag honom hårt tills han slutade. Men inte var de nån idé när grabbarna satt och peppade honom till att inte sakta ner... Retards, typiskt killar.

Fick skjuts hem och sen kom Sandra till mig. VI FICK SE DEN FÖRSTA SNÖN FALLA! :) Tycker att de är rätt mysigt med snö, men att vara ute är inte kul. Särskilt när det är inte är skottat/plogat eller vad man nu säger! Sämst.

Nä, nu ska jag diska och försöka göra mig fager, haha. Sen kommer Bruce hit och ikväll blir det bio! :) Great!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0