KÖRKORT!

JAAAAAAAA!!!!!!! NU HAR JAG MITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORT!!!! :D

Klockan tio var det dags för teoriprov, vilket jag givetvis klarade ;) Mamma kom in till stan och vi tog en lunch tillsammans för att fira. Åkte sen till Ica Maxi för att handla mat, underbar känsla att köra utan övningskörningsskylten för första gången! :D Sen åkte jag hem, snart bär det iväg till pappsen! SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT ATT HA DETTA GJORT NU! ♥

Har kollat på bilar sen jag kom hem... Vill ha, vill ha, vill ha... Finns ju fina bilar som är besiktade och skattade för bara någon tusenlapp! GE MIG EN BIL! Först ska jag kanske ha ett jobb, haha...

Nu ska jag hoppa i overallen och åka till pappsen dårå, bajbaj!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0