I hope you have the time of your life

De senaste dagarna har jag flängt runt överallt och ingenstans så jag knappt kommer ihåg vad jag gjort. Hm. Har varit underbara dagar iallafall! :)

I fredags var jag ut en sväng. Umgicks med Walle och Johanna på Memento, sjukt mycket folk! Hade riktigt trevligt... :) Igår var jag med Sandra, var hos Fischer först och åkte sen och hämtade upp Cassi och vi tre åkte till Walle! Hade riktigt trevligt :) Snipp snapp snut!

Har insett att från augusti till oktober hade jag vääärldens sämsta pojkvän. Sämre pojkvän kan man inte ha, for sure. En pojkvän som gjorde allt som man inte ska göra. Vet att jag snackat mycket skit om killar i den här stan, att det inte finns bra killar. Men TACK OCH LOV så finns det de! :) Du gör mig glad ♥ Pirr i magen, hihi!

Kom hem för nån timme sen :) Ikväll blir det kanske mys framför en film! Om jag orkar sätta mig på en buss, jag känner mig sjukt bakis. Och nej, jag drack inte igår, jag körde ju! Fattar inte, haha.

Ser fram emot veckan... :)

Jag ångrar inget av det jag gjort, men jag orkar massor med saker som jag aldrig gjorde! Denna gång ska jag satsa allt och dra ifall det skiter sig. I'm gonna stand tall!





Tre olika bilder. Tre olika år. Tre olika tillfällen då mitt liv var som bäst!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0